poniedziałek, 6 lutego 2017

Dodatek specjalny

Po długiej nieobecności czas na kolejny wpis. Nie jest to takie proste jak myślałam. Blog wymaga dużej ilości czasu a ja niestety go nie mam. Mam za sobą egzaminy (teraz mogę odetchnąć z ulgą).. ale trudno było pogodzić pracę i wolny czas na naukę. Dosyć  tego złego.. wrócę do wpisu. W poprzednim mówiłam o modnym kolorze w tym roku tj. khaki i to się zgadza. Nawet w Reserved znajdziecie taką kolekcję jak i pełno kwiecistych akcentów.. A tu .. niespodzianka .. Wpis nie ma nic z tym wspólnego. Tu chce pokazać co ja ciekawego ,,wychaczyłam’’.

  
  





Kapelusz kupiłam podczas krótkiej przerwy jak dobrze pamiętam podczas tzw. Black Friday. Szal jest ciekawy bo widziałam podobne wzory u innych osób, chociażby klientek :p Być może wraca do łask.. Ale to cudo leżało długo i głęboko schowane w mojej szafie. A to wszystko dopełnia ten szary płaszczyk z Atmosphere . Mam nadzieję, że teraz mi czas dopiszę i będę w stanie wstawić kolejne posty bezproblemowo i w terminie. W mojej głowie jest pełno pomysłów. Chcę żeby ujrzały światło dzienne. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz